Bezorgen en afhalen

Ja dat kan, standaard staat op de “winkelmand” pagina de optie om te verzenden via pakketpost aangevinkt. Wijkt het bezorgadres af van het factuuradres, vink dan “VERZENDEN NAAR EEN ANDER ADRES” aan om een alternatief bezorgadres op te geven.

[/accordion-item]
Kan ik mijn bestelling zelf afhalen?

Je kunt je bestelling zelf afhalen op ons adres in Gennep indien je dat wenst. Het voordeel hiervan is dat je eerder over je product kan beschikken. In overleg kunnen wij je product zelfs de volgende werkdag al klaar hebben liggen.

Kan ik mijn bestelling volgen middels track en trace?

Jazeker kan dat! Wij werken met PostNL als partner voor onze pakket zendingen. Zodra aan onze kant een bestelling als ‘afgerond’ wordt gemarkeerd ontvang je van ons een mail dat de bestelling is afgerond met daarin een track en trace link om de status van je pakket te volgen.

Houdt er rekening mee dat doorgaans pakketten binnen 1 werkdag worden bezorg, maar dat het kan voorvallen dat PostNL er langer over doet. Daar kunnen wij geen invloed op uitoefenen.

Verzenden jullie ook print producten naar het buitenland?

Wij verzenden onze print producten naar de volgende landen: Albanië, Andorra, België, Bosnië en Herzegovina, Bulgarije, Cyprus, Denemarken, Duitsland, Estland, Faeröer, Finland, Frankrijk, Gibraltar, Griekenland, Groenland, Hongarije, IJsland, Ierland, Italië, Kroatië, Letland, Liechtenstein, Litouwen, Luxemburg, Macedonië, Malta, Moldavië, Montenegro, Noorwegen, Oekraïne, Oostenrijk, Polen, Portugal, Roemenië, San Marino, Servië, Slovenië, Slowakije, Spanje, Tsjechië, Turkije, Vaticaan, Verenigd Koninkrijk, Wit-Rusland, Zweden en Zwitserland.

Wat zijn de kosten voor het bezorgen van een bestelling?

Indien er voor de gewenste bestelling verzendkosten worden berekend, bedragen deze standaard € 6,45 (excl. BTW). Vanaf € 100,- excl. BTW wordt je bestelling gratis verzonden.

Kijk hier voor ons volledige overzicht van verzendtarieven inclusief die naar het buitenland.

Kan ik mijn bestelling blanco (anoniem) laten bezorgen?

Dat is geen enkel probleem. Geef bij het invoeren van je bestelgegevens bij het veld ‘notities’ je voorkeur voor verzending aan. Indien je er kiest om je bestelling anoniem te laten verzenden zal het niet te achterhalen zijn waar het printproduct vandaan komt. Desgewenst kunnen wij ook de plaatser van de bestelling als verzendadres tonen, mits deze in Nederland gevestigd is.

[/accordion]

Aanleveren van bestanden

Hoe lever ik een bestand aan?

Onze voorkeur gaat uit naar het aanleveren per pdf. Om er voor te zorgen dat onze printers direct uit de voeten kunnen met jouw bestand hebben wij verschillende tips op een rijtje gezet die van jouw bestand een kant-en-klaar bestand maken. Bekijk ze hier!

Wat betekent het bestandsformaat?

Dit het formaat van de pagina van het bestand dat je aanlevert. Dit is dus inclusief de snijmarge die wij nodig hebben om het product schoon te snijden. Bekijk altijd even de werktekening van het product indien je niet zeker bent of je het bestandsformaat van het betreffende product juist hebt.

Wat betekent het bruto eindformaat?

Hier wordt het door jouw aangeleverde bestand naar terug gesneden. Dit formaat ontvang je dus uiteindelijk van ons.

Wat houdt een veilige zone in?

De veilige zone is een bepaald gebied binnen het eindformaat. Door belangrijke elementen als teksten, logo’s en foto’s van je ontwerp binnen dit gebied te plaatsen voorkom je dat deze afgesneden worden of dusdanig dicht op de rand komen te staan dat de uitstraling van je ontwerp er onder lijdt.

Standaard hanteren wij een veilige zone van 4mm aan elke zijde.

Waar vind ik de werktekeningen?

De werktekeningen waarin precies wordt aangegeven:

  • Met welke afmetingen je het bestand dient aan te leveren.
  • De afmetingen van het product na het schoonsnijden.
  • Wat de veilige zone is voor teksten, afbeeldingen en logo’s.
Bekijk alle werktekeningen

Alles over de bestelprocedure

Waar kan ik mijn bestand(en) uploaden?

Nadat je alle productopties hebt geselecteerd en klikt op de knop “voeg toe en upload” verschijnen er op dezelfde pagina de benodigde uploadvelden.

Je kunt ook direct naar de winkelmand gaan en daar de bestanden uploaden. Indien je geen bestanden geüpload hebt voordat je op de betalingspagina terecht komt, wordt je na betaling doorgestuurd naar een speciale pagina om je bestanden te uploaden. Je kunt deze pagina altijd nog raadplegen via de link in je orderbevestiging die je per email hebt ontvangen.

Kijk hier voor een uitleg van de volledige bestelprocedure.

Orderstatus

Indien je een account hebt aangemaakt tijdens je bestelling kun je inloggen op onze site om de status van je order in te zien. Daarnaast wordt je middels emailnotificaties op de hoogte gehouden van de status van je bestelling, ook indien je geen account hebt aangemaakt.

Order notificaties

Aan het begin en aan het eind van het orderverloop ontvang je van ons email notificaties met betrekking tot de status van de order. Indien er bestanden geüpload dienen te worden, sturen wij bijvoorbeeld altijd een email indien het bestand akkoord bevonden is.

In een enkel geval willen deze emails weleens in de spam map belanden.

Facturering

Wanneer je bestelling door ons wordt aangeboden voor verzending zal er automatisch een factuur in de vorm van een pdf bestand worden verzonden naar het emailadres dat is opgegeven bij de bestelling.

Op welke wijze kan ik mijn bestelling betalen?

Via onze online printshop is het mogelijk om een bestelling middels iDEAL, Bancontact/Mister Cash, Sofort, PayPal en directe bankoverschrijving te betalen.

Een bestelling annuleren

Mocht u onverhoopt het verkeerde product hebben besteld of een andere reden hebben om uw bestelling te annuleren?

Neem dan zo snel mogelijk telefonisch contact met ons op. Vanwege onze supersnelle productie kan uw bestelling namelijk al op vrij korte termijn in productie zijn. U kunt ons telefonisch bereiken op: 0485-325409.

Indien u vooraf heeft betaald middels Ideal zal het bedrag verminderd met de annuleringskosten binnen 14 werkdagen worden teruggestort. Bij een annulering van een bestelling wordt eenmalig € 2,- (incl. BTW) in rekening gebracht.

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Standaard produceren wij je bestelling de eerstvolgende werkdag en wordt deze nog dezelfde dag voor verzending aangeboden, tenzij nadrukkelijk anderzijds vermeld. Kijk hier voor een overzicht van onze levertijden.

Kan ik mijn bestelling terugsturen?

Met liefde printen, daar staan wij elke dag voor klaar. Ben je echter niet tevreden met je bestelling? Dan lossen wij het graag samen met je op!

Neem even contact met ons op via info@welovetoprint.nl of 0485-325409. Wij zijn elke werkdag bereikbaar van 09.00 tot 12.30 en 13:30 tot 17:00 uur.

Het herroepingsrecht is echter uitgesloten voor alle maatwerkproducten. Druk- en printwerk kun je daarom niet terugsturen. Dat is namelijk gepersonaliseerd en niet weer opnieuw te gebruiken. Meer weten over het herroepingsrecht? Je leest het in onze algemene voorwaarden.

Kosten voor het retourneren van bestelling zijn voor eigen rekening.

Technische gegevens

Printen met het CMYK systeem

Wij printen volgens het vier kleuren CMYK systeem, dat staat voor cyaan (C), magenta (M), yellow (Y) en key (K).

Staande en liggende oriëntatie

Indien een ontwerp aan twee zijden bedrukt dient te worden, gebeurt dat zoals je ene bladzijde van een boek omslaat. Om er voor te zorgen dat de achterzijde op de juiste manier tegen de voorzijde gedrukt wordt, maken wij onderscheid tussen een staande en een liggende oriëntatie.

Bij een staande oriëntatie, drukken wij dubbelzijdig langs de lange zijde van het ontwerp.

Bij een liggende oriëntatie, drukken wij dubbelzijdig langs de korte zijde van het ontwerp.

Ontwerp tips

Wij hebben enkele tips voor je op een rijtje gezet die er aan bij kunnen dragen dat een ontwerp er geprint straks net zo uit komt te zien als op je beeldscherm.

Bekijk alle ontwerp tips

Gebruikersaccount

Wachtwoord wijzigen

Indien je bent ingelogd op je account kun je hier je wachtwoord wijzigen.

Favorieten

Elk product in onze webshop is voorzien van een ‘hartje’ waarmee je dit product kunt toevoegen als favoriet. Kom je op een later tijdstip terug op onze webshop, zal je dit product terugvinden onder je favorieten.

Bestelgeschiedenis

Onder de hoofdpagina van je eigen account tref je de volledige geschiedenis van je bestelling op onze webshop. Het is tevens mogelijk om via deze pagina bestanden te uploaden.